۱۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۴۸

رحیمی خبر داد:

بخش معلولین به جشنواره تئاتر منطقه ای اضافه شد

بخش معلولین به جشنواره تئاتر منطقه ای اضافه شد

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اضافه شدن بخش معلولین به جشنواره تئاتر منطقه ای خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین اختتامیه جشنواره استانی تئاتر معلولین پیش از ظهر امروز در تالار انتظار کرمانشاه برگزار شد تا این جشنواره به کار خود پایان دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در این جشنواره اظهار داشت: نگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی به معلولین در حوزه توانایی های هنری و فرهنگی، هیچ تفاوتی را با هنرمندان دیگر قائل نمی شود.

ابراهیم رحیمی زنگنه اظهار داشت: این نگاه بدون شک در سیاست های اجرایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز تعریف شده است.

وی ادامه داد: محدودیت های جسمی معلولین دلیلی بر محدودیت توانایی های آنها و بروز استعدادهای خدادادی آنها نیست و این عزیزان بارها این موضوع را ثابت کرده اند که می توانند از اقشار موفق و اثرگذار جامعه باشند.

رحیمی جشنواره استانی تئاتر معلولین را عرصه ای برای بروز و نمود این خلاقیت ها و توانایی ها عنوان کرد.

این مسئول فرهنگی ادامه داد: جشنواره نئاتر معلولین ابزار خوبی برای تمرین و تقویت استعدادهای این افراد است که می تواند به افزایش خودباوری آنها منجر شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه همچنین از تصویب اضافه شدن بخش معلولین به جشنواره منطقه ای سال آینده خبر داد.

گفتنی است در این مراسم نفرات برگزیده جشنواره تئاتر استانی معلولین معرفی شدند.

کد خبر 2386230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha